srijeda, 14. rujna 2011.

Hans Beman: Kamen moći

U onim vremenima bila sam oduševljena - kako rekoše - ovim laganim štivom. Ili su se pitali ispod glasa: "Kako je moguće - dok je nebo visoko, a zemlja tvrda da netko uživa u bajkama!"

Osluškuj zvuk, slijedi ton, al nasilje ne čini...

i tako su me zabavne riječi vukle dalje... Misli su me obuzimale kroz cijelo djelo, bez obzira na one sitne detalje i elemente priče: "Da bi čovjek postao dobar tumač i govornik, mora se prvo naučiti slušati, a slušač biti ooooo nije lako." Sa ovim sam mislima više od 20 godina...!

Prije par dana došao je do mene "letak" - tek informacija: što radi draga znanica osim što se visoko školuje u više smjerova. Radi na sebi, a onda i sa djecom. To je jako lijepo i simpatično! (Na žalost skener mi je dobio noge - a ne mogu direktno staviti tu stranicu iz worda na blog, tako ovdje je sve s letka, ali nije isto posloženo. Ono je bilo puno ljepše :)


ZVUHEK kreativna igraonica zvuka

Zvuhek je vrlo znatiželjan stvor.

On postavlja pitanja

kao što su:

Zašto nas neki zvukovi vesele, a drugi plaše?

Otkuda pjesma na kazeti?

Otkuda dolazi glas u telefonu?

Zasto svaka žica na gitari zvuči drugačije?

Zašto možemo fućkati?

Kako čujemo?

___________________
Kreativna igraonica zvukom ZVUHEK pristupa zvuku kao igri, koja je edukativno - zabavnog karaktera. Djeca uče o izvoru zvuka, uče slušati i poticati maštu putem različitih medija koji proizvode zvuk. Raspravlja se o onome što smo slušali i reagiramo kroz likovno izražavanje, gradimo svoje instrumente i upoznajemo vlastiti instrument - glas. Cilj je potaknuti djecu na slušanje, zainteresirati ih za instrumente i zvukovne medije (kako klasične tako i novije, nezaobilazne, digitalne), potaknuti ih na bavljenje glazbom, sviranje ili pjevanje. Glazba i likovnost su nezaobilazno povezani i oduvijek su jedno drugome davali poticaj za kreativno izražavanje. Kroz ovakvu igraonicu zvukom djeca osvještavaju auditivnu percepciju i razvijaju sluh i maštu.

Autor igraonice: (klikom do njene slike) - Ksenija Ladić

Email: ksenija.ladic@gmail.com


Sad bi htjela završit s mojom bajkom "Kamen moći". Vidjela sam informaciju o kreativnoj igraonici i odmah se sjetih nje. Na kraju, neke bajke nalaze svoje mjesto u stvarnom svijetu!

Ova trilogija i kod Ksenije stoji u ormaru sa knjigama!


Da bi čovjek postao dobar tumač i govornik, mora se prvo naučiti slušati, a slušač biti ooooo nije lako.

Nema komentara:

Objavi komentar