nedjelja, 11. rujna 2011.

Moj internet post je završio!

Ne želim više postiti jer sam obavila sve što je bilo nužno i važno. Prije ove velike stanke koju sam napravila krenula sam sa novim idejama - koje ću u novom vremenu razraditi. Radovi će biti na postu za radove, a priče prebacujem na kolo!

Dok sam bila na internet postu morala sam obaviti puno toga u fizičkom svijetu gdje struja, tipka ili moja volja za pisanjem ništa ne znači. Bila sam prisiljena sa svojim dječakom zakucati na mnoga vrata - mnogih institucija i vrlo često sam se osjećala kao na slici:


Uspjeli smo! Uspjeli smo se izboriti za život bez izmišljenih liječničkih dijagnoza i nametnute terminologije u papirima koji cijeli život prate dijete - kao što je junak iz mog života. Uvidjela sam kako je udomiteljstvo - dinamičan stil života! Nekada daaaavno slušala sam: "Ako vjeruješ, ostvarit ćeš" - vjera je važna u životu. Uuuuf koliko mi je trebalo vjere da izdržim, mnogi odustaju jer ne žele napore i opterećenja, ali uspjeli smo!

Sad osjećam što ostavljena djeca osjećaju i da se ne mogu kretati ovim svijetom bez naše pomoći:


Veselim se da ću opet biti u blogosferi. Još uvijek su kod mene visoke dnevne temperature, ali uskoro ćemo svi više vremena provoditi u svojim domovima. Počelo je lišće padati, ubire se ljetina - plodovi po vrtovima, vinogradima i polju... Pred nama je jedno novo lijepo vrijeme!


...

Nema komentara:

Objavi komentar